نگاهی به حمله تبلیغاتی سرویس های اطلاعاتی و رسانه ایی پان تورک ها و موساد بر علیه فردوسی و ارد بزرگ

حمله گسترده ایی رسانه ایی یک ماهه گذشته بر علیه ارد بزرگ و استاد فردوسی از سوی پان تورک ها نظر کارشناسان را به خود جلب نموده است مقارن شدن اجلاس سران کشورهای ترک زبان با این جنگ و یورش رسانه ایی پرده از رازی هولناک بر می دارد مقاله زیر به چند و چون حوادث اخیر اختصاص دارد :

رئوف سمنانی:

آنچه طی یک ماهه اخیر در نوار شمالی ایران رخ نموده بسیار مهم و قابل تعمق می باشد بایسته است با کنکاشی عمیق به ریشه ها توجه کنیم . اینکه ناگهان دهها سایت و وبلاگ به شکل هدفمند شروع به ناسزا گویی و اهانت به شخصیت های معتبر و نام آشنای عرصه فرهنگ ما نظیر استاد فردوسی و ارد بزرگ بنمایند ساده نیست . این موج در دل خود حکایتها دارد . نوع و شیوه انتقادها در بدو امر هر چند ساده می نمود اما بمرور نشان داد دستهایی در حال موج سازی هستند که کاملا با جنگ روانی آشنایند و می دانند ایجاد و امتداد یک موج تا چه اندازه می تواند آنها را به هدفشان نزدیک سازد .


استاد فردوسی و ارد بزرگ

استاد فردوسی و ارد بزرگ

داشتن کلیدهایی نظیر نشست نهم سران کشورهای ترکی زبان در شهر نخجوان آذربایجان و تبانی آنها برای ایجاد شورای همکاری کشورهای ترک زبان که البته این نام دیپلماتیک و روئین جریان است خود می تواند از صف بندیهایی در نوار شمالی ایران خبر دهد.

نشست سران کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و ترکمنستان به خود آنها ختم نمی شود و این مجموعه کشورها 13 کشور دیگر را که گویش ترکی در خود دارند را نیز به اشکال گوناگون مورد حمله قرار می دهند . اما بیراه نخواهد بود اگر بگویم بزرگترین مانع این اجلاس کشور ایران بوده و هست .

ترکیه به عنوان سر جریان پان تورکیسم از بدن خود جداست . بخشی از کشورهای تازه استقلال یافته این بدن را تشکیل می دهند . ارمنستان و ایران گردن پان تورکهای ترکیه را در اختیار خود دارند . ارمنستان چون بکلی از نظر فرهنگ ، زبان و آیین با این مجموعه کشورها همراه نیست خود بخود پاسخ شانتاژهای خبری را به سیستم اطلاعاتی پان تورکها + سازمان امنیت اسرائیل (موساد) نمی دهد . پس تنها راهکار تجزیه شمال غربی ایران توسط آنهاست . از این روی در یک همکاری پشت پرده مجموعه دستگاه های اطلاعاتی چندین کشور در حال پی ریزی شیوه های گوناگونی برای موج سازی و جدایی افکنی بین مردم تورک زبان ما با دیگر گویش های ایرانی هستند . بهترین فضا برای این کار موج سازی اینترنتی در قالب صدها سایت و وبلاگ به اسامی گوناگون و جعلی است .

انواع مقالات برای این سایتها و وبلاگ ها فراهم می شود و آنها به شکل زنجیره ایی مطالب را به یکدیگر منتقل می کنند و چون اسامی بعضا ایرانی و با زبان فارسی است تصور می شود اینها توسط هموطنان ترک ما نوشته شده در صورتی که سیستمی فوق العاده پیچیده و مخوف در حال راهبری این جریان است .

بزرگترین مانع سیستم امنیتی "یهودی پانترکیزم " فرهنگ مشترک ایرانیان است . و بر کسی پوشیده نیست شاه بیت این فرهنگ در شاهنامه فردوسی است لذا این سیستم صدها کتاب گران قیمت شاهنامه را خریده و به شکلی نمایشی به آتش می کشد و مدعی می شود این کار فرزندان ایران است آنها با خورد گیریهای ناثواب از شاهنامه همانها را بر علیه خود فردوسی بکار گرفته اند . و در نهایت صدها مقاله و خبر از این جریان برای خویش ساختند .

اما این جریان به استاد فردوسی ختم نشد و آنها به جامعه امروزین و نخبگان امروز ایران هم نظری ویژه داشته و دارند . همه ما می دانیم ارد بزرگ اندیشمند و متفکر برجسته کشورمان که خود یک ترک زبان است بیشترین سعی را برای همگرایی منطقه ایی در نظریه جهانی قاره کهن به خرج داده است .

سیستم امنیتی "یهودی پانترکیزم " برای تخریب وجه اجتماعی و علمی و همینطور شخصیتی ارد بزرگ در طی همین ایام برگزاری اجلاس سران کشورهای ترک زبان دهها مطلب و نوشته به شکلهای گوناگون منتشر ساخته و آن را در گردونه زنجیره ایی انتشار سایتها و وبلاگهای زنجیره ایی خود قرار داده است .

شاید بهتر است مختصری در مورد نظریه قاره کهن بنویسم . ارد بزرگ می گوید نقشه قاره ها مورد تایید ما نیست همانگونه که یونان مادر فرهنگ اروپاست و چین مادر فرهنگ شرق و قاره آسیاست . ایران مادر فرهنگ قاره کهن است . حوزه فرهنگی قاره کهن از کشمیر هندوستان تا قبرس و از آستارخان در شمال دریای مازندران تا خلیج فارس امتداد می یابد . او می گوید این اندیشه استاد فردوسی نیز بوده است . در داستان فرزندان فریدون می خوانیم که فریدون جهان را به سه بخش تقسیم کرد تور را به چین و شرق فرستاد ، سلم را به اروپا و روم و قاره کهن و ایران را به ایرج سپرد . پس چندی سلم و تور با نیرنگ ایرج را کشتند در ایده قاره کهن ارد بزرگ می گوید : امروزه قاره کهن و حوزه فرهنگی آن مورد تجاوز فرزندان سلم و تور (اروپا و آسیا) قرار گرفته و احیای قاره کهن در واقع آرزوی دیرین حکیم توس نیز می باشد .

چون بستر قاره کهن حوزه فرهنگی ایران باستان است موجب شد سیستم امنیتی "یهودی پانترکیزم " بیشترین حمله خود را معطوف به نظریه پرداز و اندیشمند کشورمان ارد بزرگ بنماید تا آنجا که ارد بزرگ را خط دهنده اصلی جریانهای ضد ترکی معرفی می کند . آنها در حال حاضر به روشهای مختلف جنگ روانی و خبرسازی در حال برداشتن موقعیت اجتماعی و مردمی استاد فردوسی (شاهنامه) و ارد بزرگ (نظریه قاره کهن) می باشند اگر آنها بتوانند فرآورده های مسموم خود را جای گزین این فرهنگ کنند بخش مهمی از مسیر را پیموده اند .

اسامی جعلی و انحرافی نظیر اوجالان ساوالان ، بوزقورد موغانلی ، ابراهیمی دوشونجه و یا تورکلری خوراسان همه بخشهایی از این پروسه ، برای پاکسازی فرهنگی ماست . در داخل ایران هم گاها کسانی را می توان یافت که به این موج مسموم همراه شده اند و بعضا خورک تبلیغاتی برای آنها فراهم می آورند همانند حسن راشدی .

راهکار مبارزه با هماهنگی شوم صهیونیزم و پان تورکیزم در هوشیاری و داشتن برنامه های مدون و دقیق است . جنگ روانی را نمی توان صرفا با یک سخنرانی و یا یک گام ساده از میان برد . باید با روشنگری مداوم تحرکات شوم این قیچی نامشروع یعنی صهیونیزم پان تورکیزم را بر ملا کرد و در عین حال گام های ریشه ایی برای عقیم کردن رویاهای آنها برداشت . و از آن جمله است مقابله به مثل …


پی نوشت :

http://milliharakat.com/articleno812.php

http://milliharakat.com/articleno836.php

http://dusunce.blogfa.com/post-208.aspx

http://dusunce.blogfa.com/post-218.aspx

http://dusunce.mihanblog.com/post/6

http://far.baybak.com/shomareh_782.azr

http://xorasan2.blogfa.com/post-200.aspx

http://dusunce.blogfa.com/post-208.aspx

http://dusunce.blogfa.com/post-218.aspx

http://xorasan2.blogfa.com/post-205.aspx

http://xorasan2.blogfa.com/post-200.aspx

http://dusunce.mihanblog.com/post/5

http://groups.yahoo.com/group/AzerNews/message/32349

http://dusunce.turkblog.com/2009/09/21/httpdusunceblogfacompost-208aspx

http://www.cloob.com/club/article/show/clubname/zahtabi/articleid/538712

http://www.cloob.com/club/post/show/clubname/azerbayijanilar/topicid/1959314

http://www.cloob.com/club/post/show/clubname/azerbayijanilar/topicid/1959309

منبع : سایت ماندانا

نظرات