مراجعات بانکها باید به یک پنجم برسد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
مراجعات بانکها باید به یک پنجم برسد
با توجه به برنامه پنج ساله پنجم و اهدافی که در حوزه وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است، مراجعات بانکها باید به یک پنجم برسد.
به گزارش خبرنگار سیتنا مهندس رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم روزجهانی پست و افتتاح همزمان پروژه های پستی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: باید با نهادینه کردن مکاتبه به جای مراجعه شاهد اصلاح الگوی مصرف در سطح کشور باشیم که خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از امور به این سمت سیر کرده است چنانچه ثبت نام کنکورو کارت سوخت در چهار ساله دولت نهم از طریق خدمات الکترونیک حاصل شد.
وی تاکید کرد: حوزه پست می تواند با بهره گیری از فناوری های نوین در جهت اصلاح الگوی مصرف گام بردارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در برنامه پنج ساله پنجم و اهدافی که در حوزه وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است، مراجعات بانکها باید به یک پنجم برسد.
تقی پور گفت:تعدادی از پروژه هایی که امروز و همزمان با روز جهانی پست به بهره برداری می رسد بر اساس فناوری های پیشرفته است از جمله اینکه امروزه مردم می توانند بدون مراجعه به پست بسته خود را تحویل داده و از موقعیت آن به صورت بر خط مطلع شوند.
تقی پور در پایان اظهار امیدواری کرد: پست می تواند با بهره گیری از فناوری های نوین گام اساسی در جهت تحقق شعار اصلاح الگوی مصرف بردارد.

نظرات